i miss u, but i fukkin hate you!

jag fattar inte vad fan jag ska göra för att glömma bort dig... jag hör ditt jävla namn
minst 50 gånger varje dag och jag verkligen hatar det, för det får mig att inse hur
jävla mycket jag saknar dej och en viss tid! jag har försökt hur mycket som helst
att glömma dig men det funkar inte, det känns som att jag fortfarande bryr mig
för mycket om dig för att glömma dig! men det värsta är att jag inte vill bry mig
om dig! du har fått mig att må dåligt så många gånger att jag inte pallar ha dig
i min närhet, jag klarar inte av dig helt enkelt! jag klarar mig så mycket bättre
utan dig än vad jag gör med dig! så snälla dissa mig så att jag glömmer dig!

jag ska göra allt för att glömma dig, men innerst inne vet jag att jag inte kommer
klara det! men jag är stark nog att inte behöva bry mig om dig!


kommentarer

Kommentera mitt inlägg här 8-):

ditt söta namn?:
vill du kommas ihåg?

email? bara jag som ser:

din fina blogg?:

vad skriver du för sött?:

Trackback
RSS 2.0