good morning!

har ni sovit gott? jag har sovit helt fantasktiskt! förutom att det typ har varit 100 grader
i rummet, + att jag hade fönstret öppet HELT! men haha jag lever ju dt e huvudsaken  :)

om lite mindre än två timmar så ska jag vara hos frisören, åhh jag har fortfarande ingen
aning om hur jag ska klippa mig! JAG FÅR PANIK! jag har suttit och kollat runt på en massa
frisyrer och sånt men inte riktigt funnit det rätta jag , så jag får vell fortsätta leta eller så får
jag bara be henne att klippa topparna och fixa till min lugg, men jag vet inte hur långt jag
vill klippa! jag kommer iaf DÖ om hon klipper alldeles för mycket, för jag som precis fått
långt hår, haha :)

nej nu måste jag käka frukost och fixa till mej, sen drar jag nog... pusspuss


kommentarer

Kommentera mitt inlägg här 8-):

ditt söta namn?:
vill du kommas ihåg?

email? bara jag som ser:

din fina blogg?:

vad skriver du för sött?:

Trackback
RSS 2.0